FAQ – Veel gestelde vragen

Neen, het is perfect mogelijk om ‘als gast’ te bestellen, zonder eerst een account te registreren. Echter kunnen bestanden om veiligheidsredenen uitsluitend worden geupload na ingelogd te zijn, maar na het plaatsen van de bestelling mogen deze ook apart via e-mail of Wetransfer worden doorgestuurd.

We raden wel aan om een account aan te maken omdat een account veel voordelen biedt: bestellingen en gegevens kunnen makkelijk worden terugvonden en opgevolgd; bij het plaatsen van nieuwe bestellingen dienen niet steeds weer alle gegevens opnieuw ingevoerd te worden; ook zijn sommige functies en pagina’s uitsluitend toegankelijk voor ingelogde klanten en kan er geprofiteerd worden van extra kortingen.

Als je was ingelogd bij het plaatsen van de bestelling dan kan je eenvoudig kosteloos annuleren via “Mijn account” / “Bestellingen”, klik daar op de knop “Annuleer”. Is de knop niet zichtbaar? Dan is het order helaas al in verdere verwerking genomen, annuleren is vanaf dan helaas geen mogelijkheid meer.

Wanneer je als gast afrekende (dus zonder een account): neem dan zeer spoedig na het plaatsen van de bestelling contact op via e-mail. Ingeval de bestelling al in verder verwerking is genomen is annuleren helaas geen mogelijkheid meer.

Omdat we inzetten op snelle verwerkingstijden en beloofde levertijden voor élke klant willen aanhouden, is het onmogelijk om orders die in verwerking zijn nog uit de geautomatiseerde processen te halen.

Wijzigingen zijn niet meer mogelijk zodra een bestelling geplaatst werd.
Als je was ingelogd bij het plaatsen van de bestelling dan kan je best de huidige bestelling annuleren en deze nadien opnieuw plaatsen. Annuleren kan via “Mijn account” / “Bestellingen”, klik daar op de knop “Annuleer”. Is de knop niet zichtbaar? Dan is het order helaas al in verdere verwerking genomen, wijzigingen zijn dan helaas niet meer mogelijkheid.

Wanneer je als gast afrekende (dus zonder een account): neem dan zeer spoedig na het plaatsen van de bestelling contact op via e-mail. Ingeval de bestelling al in verder verwerking is genomen is annuleren helaas geen mogelijkheid meer.

Omdat we inzetten op snelle verwerkingstijden en beloofde levertijden voor élke klant willen aanhouden, is het onmogelijk om aan orders die in verwerking zijn nog cruciale wijzigingen te maken doorwege de achterliggende geautomatiseerde processen.